Pages

Tuesday, August 13, 2013

Probux မွာ Referral ေတြ ငွားရေအာင္

၁။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေၾကာ္ျငာေတြကို ၾကည္႔တဲ႔အတြက္ ရလာတဲ႔ ေၾကာ္ျငာၾကည္႔ခေတြကို ၾကည္႔ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ My Account ကုိ ႏွိပ္လုိက္ပါ။



၂။ My Account Details မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Membership၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၾကည္႔ခဲ႔ျပီးသား ေၾကာ္ျငာအေရအတြက္၊ ေၾကာ္ျငာၾကည္႔လုိ႔ ရလာတဲ႔ Main balance မွာရွိတဲ႔ ေငြပမာဏ၊ Referrral ေတြကုိ ငွားဖုိ႔အတြက္ ဒါမွမဟုတ္ သက္တမ္းထပ္တုိးဖို႔အတြက္ထားတဲ႔ Rental balance မွာ ရွိတဲ႔ ေငြပမာဏ စတာေတြကို ျပထားပါတယ္။


၃။ တကယ္လို႔ Referral ေတြငွားခ်င္တယ္ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေငြေတြကို Main balance ထဲကေန Rental balance ထဲကုိ ေျပာင္းထည္႔ရပါတယ္။ အဲဒီလုိေျပာင္းထည္႔ဖုိ႔အတြက္ Rental balance ရဲ႕ေနာက္မွာရွိတဲ႔ Add funds ကို ႏွိပ္ေပးပါ။



၄။ အဲဒါဆိုရင္ ဘယ္ payment ကေန Rental balance ထဲကို ထည္႔မွာလဲဆိုတာကို ေရြးေပးရပါလိမ္႔မယ္။ ဒီေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔က Probux ရဲ႕ Main balance ထဲကေန ေျပာင္းထည္႔မွာျဖစ္တဲ႔အတြက္ probux MAIN BALANCE ကုိေရြးေပးပါ။ ကုိယ္႔မွာ payment card ေတြရွိတယ္ဆုိရင္ Paypal ဒါမွမဟုတ္ Payza တုိ႔ကေနလည္း ေငြထည္႔သြင္းႏိုင္ပါတယ္။

၅။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ Rental balance ထဲကုိ ထည္႔မယ္႔ ပမာဏကုိ အတုိးအေလ်ာ႔လုပ္ျပီး ADD FUNDS ကို ႏွိပ္ေပးပါ။



၆။ အဲဒါဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေငြကုိ Rental balance ထဲကုိ ေရြ႕ေျပာင္းျပီးျပီးဆိုတဲ႔အေၾကာင္း တက္လာပါလိမ္႔မယ္။


၇။ အခု ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ေတြ Referral ေတြကုိ စျပီးငွားၾကည္႔ရေအာင္ပါ။ Referral ေတြကလည္း ကြ်န္ေတာ္တုိ႔လုိ အဲဒီဆိုဒ္မွာ ကလစ္လုပ္ျပီး ေငြရွာေနတဲ႔ သူေတြပါပဲ။ သူတို႔က်ေတာ႔ ဆုုိဒ္ကုိညႊန္းတဲ႔သူ မရွိဘဲ ေရာက္လာတဲ႔သူေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ သူတုိ႔ကုိက် အဲဒီ PTC ဆုိဒ္ေတြကေန တစ္လကုိ ဘယ္ေလာက္ ဆုိျပီး ငွားခ်င္တဲ႔သူေတြကို ျပန္ငွားပါတယ္။ ငွားတဲ႔သူေတြက်ေတာ႔ ကုိယ္ငွားလုိက္တဲ႔ Referral ၾကည္႔သမွ် ကလစ္သမွ်ေၾကာ္ျငာၾကည္႔ခေတြရဲ႕ (PTC ဆုိဒ္ေပၚမူတည္ျပီး) 30% ကေန 50% အထိ ရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ငွားထားတဲ႔ Referral ေတြ ေၾကာ္ျငာမ်ားမ်ားၾကည္႔ေလ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အတြက္ ၀င္ေငြ ပုိမ်ားလာေလ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင္႔ PTC ဆိုဒ္မွာ ၀င္ေငြေကာင္းဖုိ႔ဆုိရင္ Referral က အဓိက ေနရာကေန ပါ၀င္ေနပါတယ္။ Referral မ်ားမ်ားရွိတဲ႔သူက ၀င္ေငြပိုမ်ားတယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။



၈။ Referral ေတြငွားမယ္ဆုိရင္ Rent Referrals ကုိ ကလစ္ႏွိပ္ပါ။

၉။ ပုံမွာ ျပထားတဲ႔အတုိင္း 3ခု၊ 10ခု၊ 20ခု၊ 50ခု၊ 70ခု၊ 100 ခု ဆုိျပီး ကုိယ္အဆင္ေျပသလုိ ၀ယ္လုိ႔ ရပါတယ္။ ၀ယ္တဲ႔အခါမွာ Rental balance ထဲက ေငြနဲ႔ ၀ယ္ယူရမွာျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ပတ္ကို တစ္ၾကိမ္ပဲ ၀ယ္ယူလို႔ ရပါတယ္။

၁၀။ My Account page မွာ ရွိတဲ႔ My Referrals မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာရွိတဲ႔ Referral အေရအတြက္ေတြနဲ႔ သူတုိ႔ကလစ္ခဲ႔တဲ႔ အေရအတြက္ေတြကို ျပထားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ၀ယ္ထားတာ ၾကာျပီျဖစ္လုိ႔ ကလစ္အေရအတြက္ေတြ ရွိေနတာပါ။ ၀ယ္ျပီးျပီးခ်င္းဆုိရင္ ကလစ္အေရအတြက္က သုညျဖစ္ေနပါလိမ္႔မယ္။


၁၁။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ Referrals ေတြ တစ္ေယာက္ခ်င္း ဘယ္ေလာက္ အလုပ္ လုပ္ထားတယ္ ဆုိတာကို Rented Referral ကုိ ကလစ္လုပ္ျပီး ၾကည္႔ႏုိင္ပါတယ္။ AutoPay ကို Enable မွာ ထားေပးပါ။ AutoPay အေၾကာင္းကုိ ေနာက္မွာ သီးသန္႔ထပ္ေျပာထားပါတယ္။



၁၂။ တကယ္လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ ေငြပမာဏမ်ားလုိ႔ Membership ကို အဆင္႔ျမွင္႔ခ်င္တယ္ဆုိရင္ Upgrade ကုိ ႏွိပ္ျပီး ျမွင္႔လုိ႔ရပါတယ္။

ကိုႏိုင္ေအာင္စိုး ဆိုက္မွ ကူးယူပါသည္။

No comments:

Post a Comment

ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ ကိုယ္တိုင္ေတြ႔ၾကံဳခဲ႔ရတာေလးေတြ ၀င္ေရာက္ေဆြးေႏြးျခင္းျဖင့္ကူညီခဲ႔ပါအံုး...။